Laser biostymulacyjny LIGHTPOWER

Promieniowanie laserowe poprzez swoje właściwości sterylizujące działa przeciwzapalnie i przeciwobrzękowo. Zastosowanie lasera biostymulacyjnego przed rozpoczęciem opracowywania ubytku próchnicowego podnosi próg bólu i czyni zabieg znacznie mniej bolesnym. Lasery te są bardzo użyteczne w zabiegach przeciwbólowych przy stomatopatiach protetycznych, ropniach przyzębia, paradontopatiach, obrzękach, opryszczce wargowej, zapaleniach miazgi. Działanie lasera powoduje przyspieszenie gojenia się ran po zabiegach ekstracji, , a ponadto przy przewlekłych zapaleniach tkanki okołozębowej. Użycie lasera zapobiega stanom zapalnym i jest bardzo przydatne w leczeniu nerwobólów. Dzięki tym aparatom zmniejszyć można krwawienie i przyspieszyć gojenie po zabiegu, a także likwidować ogniska zapalne. Zastosowanie lasera poprawia terapeutyczne skutki zabiegów, zmniejsza ryzyko infekcji, przyspiesza regenerację uszkodzonych tkanek.

Wskazania:

• stany zapalne miazgi, zatok, zębodołu,
  • neuralgie,
  • choroby dziąseł, przyzębia i błony śluzowej jamy ustnej
  • grzybica jamy ustnej
  • neuralgia nerwu trójdzielnego,
  • bóle w stawach skroniowo-żuchwowych,
  • odczulanie odsłoniętej zębiny
  • ból i obrzęk pozabiegowy,
  • opryszczka, afty,
  • zapalenie ślinianek,
  • likwidacja szczękościsku,